A papír egyre fontosabb szerepet tölt be az alkotásainkban, hogy úgy döntöttem készítek egy blogot ahol csak papírral kapcsolatos munkáinkat mutatom be. Lehet hogy a blog képe egy kicsit még változni fog főleg ha sikerül átmásolnom a a papírral kapcsolatos beírásaimat a Skorpiocska blogból.

2010. április 10., szombat

Anyáknapjára készülve

Nagyon vártam a mai napot. Ma volt a Scrapbook Kreatív Stúdió megnyitója. Nagyon kíváncsi voltam milyen az új hely. Nem csalódtam, fantasztikus!
Persze azért is vártam, mert a rendelésemet oda kértem. Így végre neki állhattunk egy album készítésének, melyet a Mamának szánunk.


Yabo Minialbumot
My Mind's Eye papírkészletet használok


A fiukat is besegítettek a papírok kiválasztásában és felragasztásában.


Az album mindkét oldalát bevontuk papírral.

A héten kinyomtatom azokat a képeket melyet bele szánunk és jövő hét végén jön a fotók beragasztása, kommentek írása és a díszítés.

2 megjegyzés:

Sapimanó írta...

Andi! Nagyon szép lett! A színei fantasztikusak! Én nem merek neki állni egy ilyen albumnak, úgyhogy kiváncsian várom a folytatást, hátha megjön a kedv ;-)

Knerten írta...

Hi,
do you speak English ? You have left a comment on my blog which is completely incomprehensible ! Please note that Google translator works really really bad... Please leave a message in English if you can; thank you !